INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW GMINY DOTYCZĄCA ZAKUPU PREFERENCYJNEGO WĘGLA
Gmina Irządze od dnia 15 grudnia 2022r. rozpoczyna dystrybucję węgla. Mieszkańcy, którzy złożyli wniosek o preferencyjny zakup paliwa stałego dla gospodarstw domowych otrzymają telefoniczną informację po pozytywnie zweryfikowanym wniosku wraz z informacją o procedurze odbioru węgla. O kolejności odbioru węgla decydowała będzie data złożenia wniosku przez mieszkańca. Po otrzymanej informacji należy dokonać wpłaty za zakup węgla na niżej podany rachunek bankowy gminy Irządze nr 25 82770002 0010 0000 0030 0078.
Wymagane dane w tytule przelewu/wpłaty: imię i nazwisko oraz adres wnioskodawcy z dopiskiem preferencyjny zakup węgla.
Cena za jedną tonę węgla sortymentu orzech i ekogroszek wynosi 1850 zł brutto ( cena zawiera koszt transportu ze składu pod wskazany we wniosku adres mieszkańca). Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru paliwa stałego ze wskazanego poniżej składu. Nie ma możliwości odbioru częściami.
Dystrybucję węgla prowadzić będą dwie firmy:
- P.P.H.U. LAMCH, Spółka Jawna, M. Lamch S. Lamch – punkt dostawy/odbioru Irządze nr 131C.
- Przedsiębiorstwo Handlowe Mariusz Snitko – punkt dostawy/odbioru Irządze nr 182.
Przedstawiciele ww. firm skontaktują się z wnioskodawcą celem umówienia terminu dostawy węgla dogodnego dla obu stron. W ciągu 7 dni od dnia wpłaty należy zgłosić się do pokoju nr 2 w Budynku Urzędu Gminy Irządze w celu odbioru faktury za zakup węgla.