OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW O UDZIELENIE DOTACJI NA USUWANIE AZBESTU
Wójt Gminy Irządze informuje mieszkańców (właścicieli budynków), że jest możliwość uzyskania dofinansowania przez osoby fizyczne do: realizacji demontażu, odbioru, transportu i unieszkodliwiania azbestu na rok 2022 r.
W związku z tym, osoby zainteresowane przystąpieniem do realizacji zadania proszone są o wypełnienie wniosku wraz z załącznikami w terminie do dnia 15 marca 2022r.
Wniosek można otrzymać w Urzędzie Gminy w Irządzach oraz na stronie internetowej www.irzadze.pl a następnie wypełniony należy złożyć w Urzędzie Gminy w Irządzach w pok. nr 12 lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Irządzach, Irządze 124, 42-446 Irządze.
Do wniosku obowiązkowo należy dołączyć dobrej jakości kolorowe zdjęcia (2 sztuki) obiektu z którego planowany jest demontaż azbestu lub wyrobów zawierających azbest lub 2 sztuki kolorowych zdjęć miejsca składowania azbestu lub wyrobów zawierających azbest i budynku, z którego był demontowany.
Zdjęcia można przesłać na adres: ukaron@irzadze.pl
Dokumenty należy sporządzić oddzielnie dla każdego obiektu.
Program będzie obejmował dofinansowanie demontażu, transportu i unieszkodliwiania azbestu,
natomiast koszt zakupu materiałów oraz robocizny wynikających z wymiany pokrycia dachowego na nowe, właściciel budynku pokrywa we własnym zakresie.
Jednocześnie informujemy, że realizacja jest możliwa po podpisaniu przez Gminę Irządze umowy z WFOŚiGW w Katowicach na dofinansowanie zadania.
Termin realizacji zadania jest do dnia 23 września 2022 r.
Informacje można uzyskać również telefonicznie - nr telefonu: (034) 3543009
w godzinach pracy Urzędu Gminy Irządze tj. od pon. - pt. 7.30-15.30.