Wnioski na dofinansowanie demontażu, transportu i utylizacji odpadów zawierających azbest
Wójt Gminy Irządze informuje, że do dnia 31 stycznia 2019 roku będą przyjmowane Państwa wnioski na dofinansowanie demontażu, transportu i utylizacji odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Irządze. W związku z tym, osoby zainteresowane proszone są o wypełnienie wniosku w terminie - do dnia 31 stycznia 2019 r. Wniosek można otrzymać w Urzędzie Gminy w Irządzach oraz na stronie internetowej www.irzadze.pl a następnie wypełniony należy złożyć w Urzędzie Gminy w Irządzach w pok. nr 12 lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Irządzach, Irządze 124, 42-446 Irządze. Dokumenty należy sporządzić oddzielnie dla każdego obiektu. Program będzie obejmował dofinansowanie demontażu, transportu i unieszkodliwiania azbestu, natomiast koszt zakupu materiałów oraz robocizny wynikających z wymiany pokrycia dachowego na nowe, właściciel budynku pokrywa we własnym zakresie. Jednocześnie informujemy, że realizacja jest możliwa po podpisaniu przez Gminę Irządze umowy na dofinansowanie. Termin realizacji zadania do 25 września 2019 r. Informacje można uzyskać również telefonicznie - nr telefonu: (034) 3543009 wew. 27