Usuwanie Azbestu - składanie wniosku
Wójt Gminy Irządze informuje, że jest możliwość przystąpienia do Programu Usuwania Azbestu i Wyrobów Zawierających Azbest na terenie Gminy Irządze, w ramach którego jest szansa uzyskania dofinansowania na demontaż, transport i unieszkodliwianie azbestu przez osoby posiadające wyroby azbestowe.
W związku z tym, osoby zainteresowane przystąpieniem do Programu proszone są o wypełnienie wniosku w terminie - do dnia 16 marca 2018 r.
Wniosek można otrzymać w Urzędzie Gminy w Irządzach oraz na stronie internetowej www.irzadze.pl a następnie wypełniony należy złożyć w Urzędzie Gminy w Irządzach w pok. nr 12 lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Irządzach, Irządze 124, 42-446 Irzadze.
Dokumenty należy sporządzić oddzielnie dla każdego obiektu. Program będzie obejmował dofinansowanie demontażu, transportu i unieszkodliwiania azbestu, natomiast koszt zakupu materiałów oraz robocizny wynikających z wymiany pokrycia dachowego na nowe, właściciel budynku pokrywa we własnym zakresie.
Jednocześnie informujemy, że realizacja jest możliwa po podpisaniu przez Gminę Irządze umowy na dofinansowanie.
Termin realizacji zadania do 25 września 2018r. Informacje można uzyskać również telefonicznie - nr telefonu: (034) 3543009 wew. 27